maandag 31 oktober 2011

tis moeilijk en dat blijft het

Ik had afgelopen week al door dat de leerlingen niet echt met de opdracht bezig waren. ik heb het maar laten gebeuren. Vanmorgen had ik de klas weer. Ik vroeg of alles af was. Nee, ik had geen tijd en meer van dat soort antwoorden.
Ik heb gevraagd of ieder groepje bij elkaar wilde zitten. We hebben de opdracht doorgesproken. Wat vind je moeilijk? Wat snap je niet? Heeft iemand tips voor een ander groepje. Houd er rekening mee als je een fototoestel wilt lenen, dat je dit van te voren met mij moet bespreken. Ik ben benieuwd hoe dit verder gaat. Je merkt dat het absoluut niet in hun systeem zit om zo te werken. Ik kreeg wel de indruk dat de klas het leuk vond. Er werd serieus geluisterd en gesproken. Eigenlijk wel door alle leerlingen. ik denk wel dat het handig is om in ieder groepje een aanspreekpersoon aan te wijzen.
Wordt vervolgd!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten